Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Legaa ~!
Alhammdullilah ~! Pergh pagi tadi nervous gila sebab kul 4 tadi ada ujian taekwondo fuh -_- mmg la lega sebab dah habis tapi ada wat salah T.T harap2 la lulus . Amin ~! tapi nak tahu lulus ke tak tahun depan -_- zzzz

Written by me at 3:35 am | 0 Pinkzluv{s}
OwO
                                                                              Waaaaaaa.
Menangis eden tengok citer Full House Take 2 episod terakhir bukan ssedih pon touching je xD
Sweet je akhir sekali punya episod :3 Lee Tae Ik and Kang Hwi ~!! >.<

Written by me at 4:28 am | 0 Pinkzluv{s}
Happy
            >_< Harini baru aku dapat chat dengan orang yang lama aku tak chat dengan nya wahahahaha ! xD
Dia dah lain sekarang susah la tak biasa dengan yang dah berubah xD berbelit belit kan aku cakap ni muahahaha xD k tak nak cakap banyak sebab tak tau nak tulis apa muohohoho xD

Written by me at 3:12 am | 1 Pinkzluv{s}
Lama tak tulis
                Hai korang ... lama saya tak tulis kat blog ni hehe malas nak bukak sebenarnya xD Yay periksa dah habis susah math ..  memang la susah kalau x ulangkaji xD tapi dah ulangkaji pon susah gak sebab kekadang kite baca yang tu yang ni keluar plak haish memang susah la sebab kalau baca bab yang tak keluar tapi tak pe dah habis periksa ^_^ tunggu keputusan ni yahoo

Written by me at 3:45 am | 0 Pinkzluv{s}
Dia membuatku marah
                                    Hai semua hari ni saya nak kongsi cerita
Haritukan ada kawan saya ni , dia tulis sesuatu kat kertas cam ni  "Gigi saya rongak" pastu dia pergi dekat saya dia buat-buat la macam nak bercakap nan saya masa tu saya memang dah nampak kertas merah jambu tu saya ingat dia saje je nak pegang kertas tu rupannya tak dia nak tampal rupanya kat  belakang saya geram je saya tapi dia ada tulis lagi kat kertas merah jambu lain dia tulis macam ni "lu langsi lu mati" kat murid india masa tu murid india tu kat meja guru tu kawan saya tu kat belakang india tu pastu kawan saya tu bagitau la cikgu tu . Kemudian cikgu tu tarik la kertas yang ada kat belakang dia tu cikgu tu cakap "siapa yang tampal ni?" lepastu kawan-kawan saya yang lain cakap la _____ (tak leh gitau) lepastu dia kata mana ada lepastu cikgu tu tanya lagi sekali baru dia mengaku . . cikgu tu membebel lama benor lepas dah kena membebel dia diam je . . . masa tu saya puas hati la sebab dia kena marah tapi rasa kesian jugak tapi sape suruh dia wat camtu hahaha . K la bye bye sampai sini je la ye saya malas nk tulis panjang-panjang lagi hihi ...

Written by me at 8:57 pm | 0 Pinkzluv{s}