Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Dia membuatku marah
                                    Hai semua hari ni saya nak kongsi cerita
Haritukan ada kawan saya ni , dia tulis sesuatu kat kertas cam ni  "Gigi saya rongak" pastu dia pergi dekat saya dia buat-buat la macam nak bercakap nan saya masa tu saya memang dah nampak kertas merah jambu tu saya ingat dia saje je nak pegang kertas tu rupannya tak dia nak tampal rupanya kat  belakang saya geram je saya tapi dia ada tulis lagi kat kertas merah jambu lain dia tulis macam ni "lu langsi lu mati" kat murid india masa tu murid india tu kat meja guru tu kawan saya tu kat belakang india tu pastu kawan saya tu bagitau la cikgu tu . Kemudian cikgu tu tarik la kertas yang ada kat belakang dia tu cikgu tu cakap "siapa yang tampal ni?" lepastu kawan-kawan saya yang lain cakap la _____ (tak leh gitau) lepastu dia kata mana ada lepastu cikgu tu tanya lagi sekali baru dia mengaku . . cikgu tu membebel lama benor lepas dah kena membebel dia diam je . . . masa tu saya puas hati la sebab dia kena marah tapi rasa kesian jugak tapi sape suruh dia wat camtu hahaha . K la bye bye sampai sini je la ye saya malas nk tulis panjang-panjang lagi hihi ...

Written by me at 8:57 pm | 0 Pinkzluv{s}
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>